The list

KÄRLEK

Är du kär? Nej
Har du sagt "jag älskar dig" utan att mena det? Ja tyvärr
Är du rädd för kärleken? Nej men för att bli sårad


BADGIRL/BADBOY

Har du rökt? Ja
Snusat? Ja

Däckat? Ja

Tycker du att det är coolt att supa? Nej!

Kysst en främling? Nepp

Gjort ett sugmärke? Jaaa

Haft oskyddat sex? Noppp

Pussat en tjej? Ja

Har du haft sex med mer än 20 Personer? Nej 
Gråtit inför mer än 10 personer? Ja

Smygit ut? Haha ja

Haft kvar känslor från ett tidigare förhållande? Jaaaa

Sovit bredvid någon av samma kön? Ja det är klart

Sovit brevid någon av motsatt kön? Haha jaa
Älskat någon så du skulle kunna göra vad som helst för den?
Japp

Gråtit dig till sömns? Ja

Gråtit framför någon du älskar? Jaa

Vaknat av att du gråter? Ja

Skrikit ord som hora och slampa till någon? Hehe ja

Slagit någon på skoj? Haha jaa

Blivit slagen på skoj? Ja :)

Varit på sol semester? Japp!

Badat i havet? Ja det är klart

Har haft snöbollskrig? Jaa

Inte sovit på en hel natt? Japp

Varit på sjukhuset? Ja

Sovit i över 12 timmar? Klart, älskar att sova

Sett en film mer än 10 ggr? Ja, Dirty Dancing tex

Varit ute en hel natt? Yes

Bråkat med en vän? Ja för många gånger


UTSEENDE

Hur lång är du? 1.71

Ögonfärg? Blåaaaa

Hårfärg? Blondt

Stil? Vet ej vad man ska kalla den

Är du nöjd med ditt utseende? Vissa dagar känner jag mig snygg, men vissa vill jag dö

Är du mogen? Ja det tror jag, mina kompisar säger de

FRITID

Du har varit på läger? Yes
Du kör handboll/basket? Nej

Du kör fotboll/innebandy? Nej har spelat fotboll

Du är ofta med kompisar? Jaaa älskar dom

 

DU TYCKER OM ATT...

Kramas? Älskar att kramas

Kyssas? Älskar det

Prata? Kallas pratkvarn

Sova? Jaaaaa

Gå upp tidigt? Ibland är det skönt, har lätt för de

Lyssna på musik? Älskar

Vara ensam? Ibland, eller det får liksom inte bli för mycket

Att vara kär? Jaa, om man blir älskad tillbaks, annars NEJ.

Vara i skolan? Haha nej.

Kolla på film? Älskar kolla film

 

HYGIEN

Hur ofta duschar du? Varje dag

Använder du deo? Ja?

Brukar du borsta tänderna varje dag? Men jaaa

Använder du parfym? Japp

 

DU FÖREDRAR

Cola/Fanta? Dricker inte läsk

TV/Data? Dataaa

Rosa/Blå? Piiiiink!

 

FRÅGOR

Vad tycker du om kärlek? När man blir älskad tillbaka är det underbart. Annars kan de vara sorgligt.

När kramade du någon sist? Igår, Ronja

Saknar du någon speciell person? Det gör jag och kommer alltid göra

Har du svårt för att bli kär? Ne, eller har varit riktigt kär en gång

När kysste/hånglade du med någon sist? Haha, kommer inte ihåg

Är du singel? Jappppp 
När fick du senast en komplimang? Igårrr

 

HAR DU NÅGONSIN...

Varit medvetslös: Ne

Hånglat med nån riktigt ful: Jaaaaaaa

Hånglat med fler än 50 pers: Nee

Gjort något riktigt dumt: Jaa

Gjort något du verkligen ångrar: Hehe ja, tyvärr

Varit nykter på någon nyårsafton: Ja

Åkt ambulans: Nej

Gjort nåt olagligt: Haha jaa

Skämts över dina föräldrar: Haha ibland

Sagt jag älskar dig och menat det: Ja det har jag :)

Tagit droger: Nej

Vilka kläder sover du i: Trosor och ibland någon tröja.

Vad hatar du verkligen: Dryga personer, rasism, typ...

Har du varit kär i någon du inte haft chans på: Ja.

Är du ensam nu: Ne

Vill du gifta dig: Om jag hittar någon bra man, ja

Vill du ha barn: Ja

 

SENASTE PERSONEN SOM...

Sov i din säng: Jag och innan det var det Victoria

Såg dig gråta: Kommer inte ihåg

Fick dig att gråta: Personligt..

Smsade dig senast: Mamma

Kramade dig: Ronja

 

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR JAG

Gråtit: Nej

Kramat någon: Ja

Pussat någon: Nej

Köpt någonting: Ja

Sjungit: Ja

Saknat någon: Jaaaaa

 

HAR JAG?

Digitalkamera: Systemkamera

Telefon på rummet: Nej

Egen dator: Ja

Könssjukdom: Hahaha neej

Bra kompisar: Hihi jaaa

Tar du receptbelagda mediciner: Noppp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0