Summer is the best.

Hej sötnosar.
Nu är jag hemma med Victoria. Jag, Norton och Victoria ligger i min säng och småpratar, smsar, kollar instagram och sånt. Så mysigt och så skönt när syskon och familj blir så bra kompisar med varandra.
Dagen började med att jag vaknade typ vid 10, sen så låg jag och drog mig i sängen, gick upp åt vääääärldens godaste frukost med bacon, ägg, macka och frukt! Världens bästa mami hade fixat åt hela familjen ♥
Sen så fixade jag mig, vi åkte och hämtade upp Victoria sen åkte vi till Heron City, åt lunch och shoppade lite. Fick en Hellyhansen seglarjacka som jag älskar hehe.
Sen åkte vi till min farbror och firade honom för han fyllde år!
Nu ska jag uppdatera er lite med musik och bilder från dagen. Puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0