Lördag 16 Juni

Hej bloggen.

Allt bra? Med mig är allt bra. Just nu sitter jag och kollar på Forrest Gump på tv, fyfan vad den filmen är bra, han är så söt haha! Han bara springer och springer haha!
Och jag åt nyss en chiabata med brieost, sallad, aioli och rödlök. Så jäkla onyttigt men så jäkla värt det. Plus att jag får äta de för jag har tränat tre dagar i streck.

Ikväll ska jag och familjen bort på middag hos några familjekompisar, och det ska bli kul och det kommer nog bli riktigt mycket uppdatering ikväll plus att jag ska göra några tidsinställda inlägg. Imorgon ska jag åka bort till en ö med konfirmationen, och då tar dom ens mobil så jag kommer bara uppdatera er på kvällen och just nu funkar inte blogg.se appen, så jag vet inte ens om jag kommer kunna uppdatera alls. Men ska försöka göra så många och intressanta inlägg till er :) 


Kommentarer
Postat av: Linnea

BIANCA!? är din blogg.se också fucked up? min är helt annorlunda. vet du hur man får tillbaka till den gamla?<3

Svar: Ja eller jag tycker den är asnajs! Dom har uppdaterat bara :) Ne det kan man inte ;) <3
biancalindgren.blogg.se

2012-06-16 @ 18:03:25
URL: http://linneaterzi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0