/linneaterzi.blogg.se

Hola biancas fina läsare!
Bianca frågade om jag ville gästblogga och visst kan jag det! Har ändå inget annat för mig. Jag heter Linnea Terzi, 13 år och älskar fotboll. Läs gärna min blogg också, där jag skriver om min vardag, fotar osv. http://.linneaterzi.blogg.se 
 
Vilket väder det har varit idag, helt awesoome. Har legat vid en pool hela dagen och jobbat på brännan. Så sjukt nice! Älskar sverige när landet bjuder på värsta bra vädret. hehe. Fortsätt läs biancas blogg och hjälp henne att sprida den osv. Ha en bra dag! Jag kommer nog tillbaka någon gång! (jag suger på att gästblogga, vad ska man skriva liksom, haha jaja hoppas det här blev bra iaf)
 

bild_2012-06-19_kl_2024_4fe0c42b9606ee17e800008a.jpg

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0