Bright summerlight

Godmorgon bloggen..
Jag har haft den värsta natten på länge. Det började med att igårkväll så kunde jag inte somna, vid tre-tiden så vaknade jag, med huvudvärk och var grymt kissnödig. Sedan så vaknade jag vid 05:30 och var pigg, helt jäkla sjukt. Jag tror det beror på att jag drack kaffe vid 21-tiden igår.. Haha inte det smartaste kanske, men jag visste ju inte haha :D
Iallafall så nu är jag vaken och har varit det sen 05:30 alltså. Jag har kollat på Project X, fyfan vilken sjuk fest! Haha, jag vill absolut inte ha en sån fest men jag vill gärna gå på en haha!
Idag så har jag planer på att umgås lite med Ronja, sola, bada och snicksnacka lite. Senare så ska jag dra till Huddinge där jag, Steffi och Victoria ska träffa några!
Hörs senare puss! ♥
Ljusa sommarfärger + kjolar + blonthår..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0